Nissewaard Lifestyle & Business, zomer 2021

Oprechte betrokkenheid “We doen het meest zaken met bedrijven uit de regio. Dat vinden we simpelweg het leukst om te doen. Ik heb gewoon veel meer met een relatie op Voorne-Putten dan ergens in het land.” Sinds 2006 is ProMobilty actief als zakelijke leasemaatschappij. “In mei bestonden alweer 15 jaar!” Eerst vanuit een bedrijfsverzamelgebouw in Brielle, maar al snel werd het pand te klein voor de snel groeiende leasemaatschappij. “Zo viel mijn oog op een boerderij midden in Geervliet, mijn woonplaats.” De oude boerderij van boer Piet de Graaf stond al zes jaar leeg en was behoorlijk verpauperd. Een f linke renovatie volgde. In 2013 trok Marc met zijn team in het nieuwe pand. “We organiseerden meteen een openhuis voor klanten, maar ook voor mensen uit het dorp die nieuwsgierig waren naar het eindresultaat.” Een typerend gebaar voor de regionaal betrokken leasemaatschappij. “We zijn oprecht betrokken bij onze relaties en onze omgeving. Dat is geen spel of mooi marketingverhaal. Dat is wie we zijn en hoe we werken. Is dat ook niet wat zakendoen leuk maakt? Ik zou het niet anders willen doen in ieder geval.” Die oprechte betrokkenheid zie je terug in de persoonlijke werkwijze van ProMobility. Zo vertelt Marc over de open calculaties die ze voor hun klanten maken. “Het is toch logisch dat je een klant laat zien waarvoor hij betaalt?” Toch is het vrij ongebruikelijk in de leasewereld om zó open te zijn over de berekening van het leasetarief, zo blijkt. Iets waar Marc zich over verbaast. “Vaak komt er automatisch een bedrag uit een online tool gerold en dat is het dan. Het ontbreekt aan onderbouwing.” Bij ProMobility gaat dat er duidelijk anders aan toe. “We nemen de ONDERNEMERS IN BEWEGING BRENGEN PROMOBILITY IS EEN REGIONALE AUTOLEASEMAATSCHAPPIJ, GESPECIALISEERD IN OPERATIONAL LEASE. “WE BRENGEN BEDRIJVEN EN ONDERNEMERS IN BEWEGING. LETTERLIJK, MAAR OOK FIGUURLIJK. NATUURLIJK MET DE BESTE MOBILITEITSOPLOSSING, MAAR OOK IN HET VERWEZENLIJKEN VAN HUN AMBITIES.” MARC NOYONS, DIRECTEUR VAN PROMOBILITY GEERVLIET, VERTELT HOE HIJ VANUIT HARTJE GEERVLIET MET EEN KLEIN GESPECIALISEERD TEAM ONDERNEMERS IN DE REGIO VOORUITHELPT. tijd en gaan altijd eerst zitten met de klant, of het nou om een heel wagenpark gaat of ‘slechts’ één auto. We nemen hem of haar mee in de berekening: hoe komen we tot dit leasetarief?” Ook de marge van ProMobility is zichtbaar. “Daar zijn we heel eerlijk in. Dat mogen klanten gewoon zien. Geen enkel probleem. Ze mogen zelf bepalen of ze dat een eerlijke prijs vinden.” Meer dan alleen mobiliteit De slogan van ProMobility is ‘Goed voor Elkaar’. Het vat de visie en werkwijze uitstekend samen. “We dragen deze slogan al heel wat jaren en hij is nog steeds relevant. Het is echt het motto waarmee we iedere dag aan de slag gaan: hoe kan ik goed voor de ander zijn? We denken mee met onze klanten, vaak bedrijven uit de regio. Dat begint bij goed luisteren. Bij écht aandacht hebben. We zijn niet bezig met het verkopen van ons product. Nee, wij willen de beste oplossing voor de klant. Ook al betekent dat een minder goede deal voor ons. Als de klant ermee gered is, dan is onze missie geslaagd.” Door deze eerlijke en transparante manier van werken heeft ProMobility een groot netwerk aan waardevolle relaties opgebouwd waar ze al jarenmee samenwerken. “We zijn hier voor de lange termijn.” En dat betekent ook: aandacht voor service. “Klopt. We kennen onze klanten bij naam en begrijpen hun behoeften. Leasen gaat over veel meer dan alleen mobiliteit. Bij ons gaat het over de zorgen van een ondernemer wegnemen. Laat ons maar doen waar wij goed in zijn, dan kan de ondernemer doen waar hij of zij goed in is. Dat bedoelen we met ondernemers in beweging brengen. Dat is Goed voor Elkaar zijn.” 68 NISSEWAARD LIFESTYLE & BUSINESS

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=